onsdag 15 oktober 2008

Mash season 2

Har nyss överlevt ännu en hälsoundersökning - denna gången helt utan bieffekter, kanske för att den jovialiske läkarbossen kände igen mig och tog så väl hand om mig. Även om jag ogillar hälsoundersökningar är det åtminstone roligt att läsa frågorna i enkäten som man blir ombedd att fylla i på förhand. Enkätfrågorna är snällt nog översatta till engelska och ibland är översättningarna lite kul (eller helt obegripliga, vilket är ännu roligare).

Några exempel:

In your work environment, are any hazardous agents used or are you exposed to any dangers?
[ ] Yes
[ ] No

Where do you usually go on a business trip?
[ ] More often within the country than overseas
[ ] More often overseas than within the country
[ ] Yes or no

Have you found your life worth living more than usual?
[ ] Yes
[ ] Usually
[ ] Rarely
[ ] Never

Have you ever felt generally happier than usual?
[ ] Often
[ ] Once in a while
[ ] Rarely
[ ] Never

Have you been able to try to solve any problem more positively than usual?
[ ] Yes
[ ] Usually
[ ] Rarely
[ ] Never

How do you relieve stress? (Multiple answers allowed)
[ ] Sports
[ ] Alcohol
[ ] Strong-tasting foods
[ ] Tobacco
[ ] Amusement such as Pachinko (...som för mig är mer stressande än att jogga över ett minfält)
[ ] Nothing in particular

Why did you start smoking again?
[ ] Feeling lonely on the lips
[ ] Little willpower
[ ] Realized you could not stop smoking
[ ] Chafed

Why do not you exercise if you do not? (Multiple answers allowed)
[ ] No time
[ ] No stimulus
[ ] Hate exercise
[ ] No place
[ ] No leader
[ ] No feel like it doing

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hepp!
Känner igen mig där - feeling lonely on the lips - men jag trodde det berodde på att jag inte hånglat på länge ;) Jag har definitivt inte börjat röka...

Mattias Erlö sa...

Hoppas dom snart får sällskap! :-P
Hugs M